خودمونی

تماشا کنید مرا که نیستم
پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۵۶ ق.ظ

دانلود آهنگ جغد بارون خورده - فرهاد مهراد

برای دانلود اینجا کلیک کنید.
متن آهنگ زیر عکس است.




متن آهنگ
جغد بارون‌ خورده‌ ای تو کوچه فریاد می‌زنه
زیر دیوار بلندی یه نفر جون می‌کنه
کی می‌دونه تو دل تاریک شب چی می‌گذره
پای برده‌های شب اسیر زنجیر غم

دلم از تاریکی‌ها خسته شده
همه‌ی درها به روم بسته شده

من اسیر سایه‌های شب شدم
شب اسیر تور سرد آسمون
پا به پای سایه‌ها باید برم
همه شب به شهر تاریک جنون

دلم از تاریکی‌ها خسته شده،
همه‌ی درها به روم بسته شده

چراغ ستاره‌ی من رو به خاموشی میره
بین مرگ و زندگی اسیر شدم باز دوباره
تاریکی با پنجه‌های سردش از راه می‌رسه
توی خاک سرد قلبم بذر کینه میکاره

دلم از تاریکی‌ها خسته شده
همه‌ی درها به روم بسته شده

مرغ شومی پشت دیوار دلم
خودشو این ور و اون ور می‌زنه
تو رگهای خسته‌ی سرد تنم
ترس مردن داره پر پر می‌زنه

دلم از تاریکی‌ها خسته شده
همه‌ی درها به روم بسته شده

لطفاً نظر بدین :)


نوشته شده توسط رضا رهگذر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

خودمونی

تماشا کنید مرا که نیستم

خوش آمدید.
فیلم، آهنگ، عکس، نرم افزار، بازی، اصن هرچی، هرچی خواستین و خودتون نتونستین توی اینترنت پیدا کنین، بهم بگین تا توی وبلاگ بزارم.
ایمیلم:
reza.rahgozar@yahoo.com
شماره تماسم:
09375062125

بایگانی
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جغد بارون خورده - فرهاد مهراد

پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۵۶ ق.ظ
برای دانلود اینجا کلیک کنید.
متن آهنگ زیر عکس است.




متن آهنگ
جغد بارون‌ خورده‌ ای تو کوچه فریاد می‌زنه
زیر دیوار بلندی یه نفر جون می‌کنه
کی می‌دونه تو دل تاریک شب چی می‌گذره
پای برده‌های شب اسیر زنجیر غم

دلم از تاریکی‌ها خسته شده
همه‌ی درها به روم بسته شده

من اسیر سایه‌های شب شدم
شب اسیر تور سرد آسمون
پا به پای سایه‌ها باید برم
همه شب به شهر تاریک جنون

دلم از تاریکی‌ها خسته شده،
همه‌ی درها به روم بسته شده

چراغ ستاره‌ی من رو به خاموشی میره
بین مرگ و زندگی اسیر شدم باز دوباره
تاریکی با پنجه‌های سردش از راه می‌رسه
توی خاک سرد قلبم بذر کینه میکاره

دلم از تاریکی‌ها خسته شده
همه‌ی درها به روم بسته شده

مرغ شومی پشت دیوار دلم
خودشو این ور و اون ور می‌زنه
تو رگهای خسته‌ی سرد تنم
ترس مردن داره پر پر می‌زنه

دلم از تاریکی‌ها خسته شده
همه‌ی درها به روم بسته شده

لطفاً نظر بدین :)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۱
رضا رهگذر

نظرات  (۱)

عاشقشم

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی